تناسب اندامزیباییسلامت

بررسی 4 ورزش برای بزرگ شدن سينه

 آیا می‌دانید ورزش برای بزرگ شدن سينه چه تاثیری دارد؟ داشتن سینه‌های خوش فرم یکی از ملاک‌های زیبایی در اندام بانوان به شمار می‌رود. به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها با انجام راهکار‌های مختلف تلاش می‌کنند  تا به سایز سینه ایده آل خود برسند و همچنین پستان‌های خوش فرمی داشته باشند. خوش فرم بودن سینه‌ها باعث می‌شود تا بسیاری از لباس‌های زنانه مجلسی جلوه زیبا‌تری داشته باشند. اما برخی از خانم‌ها به دلایل مختلفی که مهم‌ترین آن ژنتیک می‌باشد، سینه کوچکی دارند و به دنبال راهی برای بزرگ‌ کردن و خوش فرم کردن سینه‌های خود هستند.

اگر بخواهیم واقع بینانه این موضوع نگاه کنیم، بزرگ کردن سینه‌ها کار بسیار سختی خواهد بود و زمان زیادی لازم است تا سینه افرادی که به طور ژنتیکی کوچک است، بزرگ شود. اما خبر خوب این است راه حل مناسبی برای بزرگ کردن سینه‌ها به صورت طبیعی وجود دارد. ورزش کردن هدفمند و درگیر کردن عضلات سینه، کمر و کتف بهترین راه حل جهت بزرگ کردن سینه‌های بانوان می‌باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا انواع ورزش برای بزرگ شدن سينه را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین اگر به دنبال راهی حجت حجم دادن به سینه‌های خود هستید، تا انتها این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

ورزش برای سفت شدن سينه

آناتومی سینه بانوان

پیش از آن که به معرفی ورزش برای سفت شدن سينه بپردازیم، لازم است اطلاعاتی را درباره آنتومی سینه در اختیارتان قرار دهیم. در واقع سینه بانوان یک عضو عضلانی بدن آن‌ها می‌باشد که از بافت‌های چربی تشکیل شده است. به عبارتی بهتر چیزی که داخل پستان بانوان را پر می‌کند، توده‌ای از چربی می‌باشد. البته پستان شامل اجزای دیگری چون غدد هورمونی و شیری نیز می‌باشد.

سایز سینه در افراد مختلف متفاوت است و همانطور که اشاره شد عوامل مختلفی در تعیین سایز سینه بانوان تاثیر گذار است. مهم‌ترین عواملی که در حجم و سایز سینه خانم‌ها تاثیر دارد، عبارتند از:

  1. ژنتیک
  2. تغییرات هورمونی
  3. وزن شخص
  4. حاملگی

این عوامل باعث می‌شوند که برخی از خانم‌ها سینه‌های بزرگ و برخی دیگر سینه‌های کوچکی داشته باشند. رشد سینه خانم‌ها در سن بلوغ و با افزایش هورمون‌های زنانه اتفاق می‌افتد. از این رو تغییرات هورمونی بدن مثل پریودی و حاملگی در سایز سینه خانم‌ها تاثیر گذار است.

بهترین روش و کم عوارض‌ترین روش ممکن برای بزرگ‌ کردن سینه‌ها به صورت طبیعی، انجام حرکات ورزشی می‌باشد. در ادامه با ورزش برای بزرگ شدن سينه زنان بیشتر آشنا خواهید شد.

ورزش برای بزرگ شدن سينه در خانه

ماساژ سینه چه فایده‌ای دارد؟ برای آشنایی با فواید ماساژ سینه، این بلاگ را از دست ندهید

راهکار بزرگ کردن سینه بانوان

همانطور که ذکر شد ورزش برای بزرگ شدن سينه در خانه بهترین روش می‌باشد. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که بزرگ کردن سینه‌ها یک پروسه طولانی بوده و شما در کنار ورزش کردن باید تغذیه مناسبی هم داشته باشید. بنابراین علاوه بر ورزش برای سفت شدن سينه باید مواردی که در این بخش گفته می‌شود را به خاطر بسپارید

1. دریافت چربی

 در بخش آناتومی پستان ذکر شد که سینه بانوان از بافت چربی تشکیل شده است بنابراین افرایش وزن و دریافت چربی می‌تواند در بزرگ شدن سینه‌ها تاثیر گذار باشد. اما فراموش نکنید که خوردن چربی غیر طبیعی و اشباع شده آن هم به صورت افراط گونه، برای سلامتی انسان بسیار مضر می‌باشد. بهترین خوراکی‌هایی که می‌توانند سبب تقویت توده‌های چربی موجود در پستان‌ها بشوند عبارتند از: آجیل مغز، دانه آفتاب گردان، دانه کنجد، گردو، روغن زیتون، پنیر، لبنیات پر چرب طبیعی، گرانولا و آواکادو. در واقع چربی موجود در خوراکی‌های ذکر شده چربی اشباع نشده می‌باشد و برای سلامتی انسان ضرری نخواهد داشت. بنابراین برای افزایش سینه‌ها به هیچ عنوان ازخوراکی‌های پر چرب مثل سس، روغن‌های حاوی ترانس و چیس و پفک مطلقا استفاده نفرمایید.

2. دریافت پروژسترون و استروژن

 هورمون‌های زنانه پروژسترون و استروژن، هورمون‌هایی هستند که سبب بزرگ شدن سینه خانم‌ها می‌شوند. به این ترتیب دریافت مواد غذایی حاوی هورمون‌های طبیعی زنانه، در کنار انجام حرکات ورزشی، تاثیر خوبی در بزرگ شدن سینه‌ها خواهد داشت. مواد خوراکی حاوی استروژن طبیعی عبارتند از: سیر، مرغ، کدو سبز، کدو تنبل، نخود، لوبیای قرمز، دانه کتان، سیر و بادمجان. علاوه بر این استفاده از سویا نیز در رشد پستان‌ها اثر بخش خواهد بود. در واقع دانه سویا سرشار از ایزوفلاون است که این ماده به بالا رفتن سطح استروژن کمک زیادی می‌کند. البته نکته بسیار مهمی درباره مصرف خوراکی‌های ذکر شده وجود دارد، این است که به هیچ عنوان نباید در خوردن آن‌ها زیاده روی کنید.

3. مصرف میوه و سبزی جات

 میوه‌های تازه و سبزیجات منبع غنی از انواع ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و آنتوسیانین‌ها هستند. علاوه بر این مصرف میوه می‌تواند سطح تستوسترون موجود در بدن انسان را هم تنظیم نماید.

آیا  بزرگ شدن سينه با روغن زيتون ممکن است؟ برای آشنایی با این مورد با این بلاگ همراه باشید

4. دریافت پروتئین

 برای اثر بخش بودن انجام حرکات ورزشی برای بزرگ شدن سينه و هر کدام از عضلات بدن، مصرف پروتئین اهمیت زیادی دارد. شما باید پس از انجام ورزش برای سفت شدن سينه در خانه پروتئین مصرف کنید. مواد خوراکی چون تخم مرغ، ماهی، شیر، کرده بادام زمینی، آجیل و نخود فرنگی سرشار از پروتئین می‌باشند.

5. انجام تمرینات ورزشی مخصوص

 در کنار خوردن خوراکی‌هایی که به رشد سینه‌ها کمک می‌کنند باید یکی سری از حرکات ورزشی را به صورت مستمر و مدام انجام دهید. ورزش‌هایی که عضلات سینه، کمر و کتف را درگیر می‌کنند، در بزرگ کردن سینه‌ها و سفت شدن آن‌ها بسیار موثر خواهند بود. انجام ورزش برای بزرگ شدن سينه در خانه به صورت مدام باعث می‌شود تا سینه‌هایی خوش فرم و زیبا داشته باشید.

ورزش بزرگ شدن سينه

حرکات ورزشی برای بزرگ شدن سينه در خانه

ممکن است بارها و بارها شنیده باشید که انواع مختلفی از حرکات ورزشی برای بزرگ شدن سينه وجود دارد که می‌تواند در مدت کوتاهی سینه‌های برجسته و خوش فرم ایجاد کند. اما انجام کدام حرکات ورزشی در بزرگ شدن سینه‌ها موثر می‌باشد؟ در بخش از مقاله حرکات مخصوص بزرگ شدن و سفت شدن سینه‌ها را مرور خواهیم کرد.

1. شنا روی دیوار

 این حرکت مهم‌ترین ورزش بزرگ شدن سينه در خانه به شمار می‌رود. روش انجام آن هم به این صورت می‌باشد که شما باید در مقابل یک دیوار قرار بگیرید و بعد دستان خود را روی دیوار قرار دهید به طوری که وقتی کف دست‌ها را روی دیوار قرار می‌دهید، آرنج‌ها کاملا صاف باشند. فاصله دو دست از یکدیگر باید به اندازه قفسه سینه شما باشد. حال برای انجام این حرکت آرنج‌های خود را خم کنید و سعی داشته کنید که صورتتان دیوار را لمس کند. پس از انجام این کار مجددا به حالت اولیه خود بازگردید. این حرکت را هر روز، 15 الی 20 مرتبه تکرار کنید.

حرکات ورزشی برای بزرگ شدن سينه

برای داشتن سینه خوش فرم و زیبا مقاله سینه زیبا را مطالعه نمایید.

2. شنا سوئدی

 شنا سوئدی حرکتی شبیه به شنا روی دیوار می‌باشد با این تفاوت که روی زمین انجام می‌شود. این حرکت فشار بیشتری را به عضلات وارد می‌کند و حرکت سخت‌تری محسوب می‌شود. برای انجام شنا سوئدی روی یک زیر انداز نرم، رو به شکم دراز بکشید. دست‌های خود را در مجاور سینه‌هایتان قرار دهید و سعی کنید با نیروی که توسط دست‌ها با زمین وارد می‌کنید، بدن خود را از زمین جدا کنید. این کار را تا جایی که آرنج‌هایتان کاملا صاف شود ادامه دهید و سعی کنید تعادل خود را برای چند ثانیه حفظ کنید. در ادامه کاملا آرام و مسلط آرنج‌ها را خم کنید تا بدنتان در نزدیکی سطح زمین قرار بگیرد(بدن با زمین تماس نداشته باشد). این حرکت ورزشی را روزانه 30 در سه ست 10 تایی انجام دهید.

ورزش برای بزرگ شدن سينه زنان

3. فلای دبلیو

 انجام حرکت فلای دبلیو نیز به عنوان موثرترین ورزش برای بزرگ شدن سينه به شمار می‌رود. برای این حرکت ابتدا دست‌های خود را در جلو قفسه سینه نگه دارید و بعد آرنج‌ها را خم کنید به گونه ای که دست‌ها زاویه نود درجه داشته باشند و کف آن‌ها در مقابل صورت قرار بگیرد. در ادامه دست‌ها را در همان حالت از یک دیگر دور کنید( تا جایی که امکان داشته باشد.) و مجددا آن‌ها را به حالت اولیه برگردانید(به هم نزدیک کنید). برای تاثیر گذاری بیشتر می‌توانید از کش پیلاتس برای انجام این حرکت استفاده کنید. حرکت ورزشی فلای دبلیو را حداقل یک دقیقه در روز انجام دهید. 

ورزش بزرگ شدن سينه در خانه

4. پرس سینه

 یکی از حرکاتی که ورزشکاران برای سفت شدن عضلات سینه خود انجام می‌دهند، پرس سینه همراه با دمبل می‌باشد. شما می‌توانید از دمبل‌های نیم کیلویی و یا یک کیلویی برای انجام این حرکت استفاده کنید. پرس سینه نیز از بهترین ورزش برای بزرگ شدن سينه محسوب می‌شود و در کنار مصرف پروتئین می‌تواند عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشد. برای انجام پرس سینه دمبل‌ها را در دستانان خود بگیرید و آن‌ها را به موازات شانه خود نگه دارید به گونه‌ای که آرنج‌هایتان کاملا صاف باشد. حال به صورت کاملا آهسته دمبل‌‌ها را بالا ببرید و مجددا به آرامی آن‌ها را پایین بیاورید. پرس سینه را هر روز 36 بار در سه ست متوالی تکرار فرمایید.

ورزش برای بزرگ شدن سينه

سخن پایانی

در این مقاله از مجموعه مقالات لنداسپا، در رابطه با ورزش برای بزرگ شدن سينه در خانه صحبت کردیم و بهترین و موثرترین حرکات ورزشی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. برای بسیاری از بانوان داشتن سینه‌های بزرگ و خوش فرم اهمیت زیادی دارد. خوبشختانه برای رسیدن به این مهم راهکار موثری وجود دارد؛ اما باید این نکته را حتما در نظر داشته باشید که سایز سینه به ژنتیک افراد بستگی دارد و به همین دلیل بزرگ کردن آن به صورت طبیعی و خانگی کار سختی خواهد بود. بنابراین اگر قصد بزرگ کردن سینه‌هایتان را دارید باید به صورت پیوسته حرکات ورزشی ذکر شده در این مقاله را انجام دهید و رژیم غذایی مناسب را دنبال نمایید. علاوه بر این باید صبر داشته باشید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. بزرگ کردن سینه‌ها به صورت طبیعی اتفاقی نیست که در یک شب رخ بدهد.

از این که تا انتها این مقاله با ما همراه بودید از شما عزیزان بسیار سپاس گذاریم و امیدواریم اطلاعات مفیدی در رابطه با ورزش برای بزرگ شدن سينه در اختیارتان گذاشته باشیم.   

خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.

مریم محمودی

من عاشق به اشتراک گذاشتن اطلاعاتم با بقیه هستم؛ بنابراین، چیزایی که از منابع مختلف و معتبر یاد می‌گیرم رو برات می‌نویسم. تمام مقاله‌هام با تحقیق و مطالعه زیاد نوشته می‌شن، پس می‌تونی به اطلاعاتی که بهت می‌دم اعتماد کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا