ماساژ

چگونه به چشمان خود ورزش بدهیم

 ورزش های چشم

چندین نوع ورزش برای تقویت چشم وجود دارد که بسیار مفیدند.

قسمت اول:

در جایی که می توانید یک علامت دایره ای شکل روی دیوار،مستقیما رو به روی چشم های تان بگذارید،بنشینید.در این حال،شما نیاز به یک نقطه خیلی کوچک دارید.

بهترین محل برای انجام این کار حمام است، زیرا تنها جایی است که مزاحمی ندارید.انجام این روش چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

اکنون شما مستقیما رو به روی نقطه بنشینید.چشمان خود را خیلی آرام بی آنکه سرتان را تکان دهید تا حد ممکن به سمت چپ بچرخانید و سپس خیلی آرام چشم ها را به نقطه مذکور باز گردانید.همین روش را با نگاه کردن به طرف راست و بازگرداندن نگاه تکرار کنید.

از نقطه مرکزی،چشمانتان را تا آنجا که ممکن است به سمت بالا ببرید.مطمئن باشید که سرتان را مستقیم نگه داشته اید و همواره پیش از انجام ورزش بعدی،چشم ها را به محلی که علامت مرکزی در آنجا قرار دارد،بازگردانید.این ورزش را فقط یک بار در چند روز اول انجام دهید.یادتان باشد که اگر این ورزش را بیش از حد انجام دهید،سر درد بسیار شدیدی عارضتان می شود.این حالت نشان دهنده آن است که تا چه حد این ورزش قوی است.

دفعات این ورزش را افزایش دهید تا اینکه به ده بار در روز برسد.

قسمت دوم:

وقتی چشم های تان به این ورزش ها عادت کرد،شروع به چرخاندن چشم ها بکنید.چشمان خود را تا آنجا که می‌توانید به سمت چپ ببرید؛سپس به آرامی آنها را به سمت بالا حرکت دهید.

چشم ها را به سمت بالا و راست و سپس پایین می بریم و دور حدقه می چرخانیم تا آنها را طی یک حرکت دورانی به نقطه آغازین یعنی همان سمت چپ برگردانیم.

برای شروع،یک بار در روز این روش را انجام می‌دهیم.سرتان را مستقیم نگه دارید و این ورزش ها را بسیار آرام انجام دهید و سپس به تدریج این ورزش را روزانه ۱۰ بار انجام دهید.

تا کنون چند بار به یک نقطه دوردست نگاه کرده اید؟نگاه کردن به فاصله بسیار دور و سپس محلی بسیار نزدیک را تمرین کنید.این عضلات هم نیاز به ورزش دارند.

روش‌های مربوط به تقویت چشم را که به شما آموزش داده ام می توانید به کودکان خود بیاموزید تا همه عمر با دید کامل زندگی کنند.

میلاد اعتمادیفر

دیدگاهتان را بنویسید